dezoqsiribonukleini – თეგ თამაში

 წერა დაიწყო დონალდომ :დ და ამჟამად მე ვაგრძელებ : ))) ხო და ბევრიც გააგრძელებს :დ იმედია…

მიყვარს – წვიმიანი დღე

ვოცნებობ – გადმოვხტე დიდი სიმაღლიდან პარაშუტით

ვფიქრობ –  ჩემს მომოვალზე

მძულს – დამპალი,  ოღრაში მასწავლებლები

ვნანობ – შეცდომებს

მენატრება – დაკარგული დრო

მსურს – კრგი ცხოვრებაა :დ

მაღიზიანებს –  სკოლა და მისი მასწავლებლები ნუ ერთი ორის გამოკლებით : ))) :დ

მეშინია – სიკვდილის

ვიცი – რომ ნიჭიერი ვარ :დ :დ

             არ ვიცი –მათემატიკა

             შემიძლია – პუნკტუალური

             არ შემიძლია – გულქვა ვიყო

             ვმეგობრობ – ბევრთან მაგრამ ზოგი ვერ მიგებს : )))) :დ

             ვერ ვაპატიებ – ნაბოზრობას :დ

             ვტირი – …….

            ვიცინი –  ხანდახან ზრდილობის გულისთვისაც :დ

           ღირსი ვარ –  ჩამსვან ოთახში სადაც არაა არც ფაბჯარა არც კარები :დ ( კარცერი )

        ვკარგავ – ტვინს :დ

            მშურს – არაფრის

           ვემალები – სიკვდილს

           ვემტერები – ვინც არ მომწონს

           მაინტერესებს – არსებობს თუ უცხოპლანეტელები : ))))

          არ მაინტერესებს – ჩევზე რას ბაზრობენ (ჭორაობენ) სკოლაში  :დ

            მახსოვს – დაუვიწყარი დღეები ჩემს ცხოვრებაში

          მრცხვენია – ზუსტქად არ ვიცი რისი მრცხვენია :დ

           უარვყოფ –  …….

            ავადვმყოფობ – ბოლო 4 წელია არ მიავადმყოფია : )

          ვმალავ – ბევრ რამეს მარა მაინც ვერ გაიგებენ :დ

          ვინახავ – ყველაფერს რაც მჟირდება

             მწამს – ……

         მიკვირს – ხალხის როომ გაიძახიან “მიშა მაგარია”

           მიხარია – როდესაც მაფასებენ და ვუყვარვარ

         ვჭორაობ – სისულელეა

         ვდარდობ  – როცა გადმოვედი 112 ში

           ვამაყობ -რომ ასეთი ვარ ))

         ვეფერები – ჩემს კატას

          მსიამოვნებს – როცა ყველაფერი კარგადაა

         მესიზმრება – ხანდახან ერთი და იგივე რაღაცეები 

  ვბრაზდები – როცა მადანაშაულებენ არადა მართალი ვარ … ოხხხ

          ვღალატობ – თუ ადამიანებს გულისხმობთ არა მათ არა არაადამიანებს კი :დ

         ვკამათობ – რაც ირეალურია

           ვუხეშობ –  როცა საჭიროა

       ვუსმენ – რაც მომეწონება იმას  : )

        ვყოყმანობ – როცა დილით მაღვიძებენ

       ვკითხულობ – საინტერესო ბლოგებს და რაც მომეოწნება იმ წიგნს :დ

        ვამზადებ –  შემწვარ მრგვალ ჩიფსებს :დ

        ვუყურებ – ჯეიმს ჯონდის რეკლამას

        ვკლავ – კოღოებს

      ვცხოვრობ – გორაზე :დ :დ 

       ვცემ – ……

       ვყვირი – ხმამაღლა

     ვმღერი – სადაც გამისწორდება 

       ვასრულებ –  სხვადასხვა მაიმუნობებს 

     ვმკურნალობ –ექიმი არ ვარ და რას უნდა ვუმკურნალო ??? :დ 

   ვერიდები – ვითომ კაი ბიჭებს :დ მერე უნდა ვცემო 

      ვთამაშობ – თეგ თამაშს. 

   ვიტყუები – როცა მომინდება

   ვეთაყვანები – კანფეტებს 

   “ვკაიფობ” – როცა დროა და სიტუაციაა

     მაპატიეთ – თუ ძალიან გაბრაზებთ და ნერვებს გიშლით :დ ( სხვა გასართბი რო არ მაქ მაგას მივმართავ ) 

    ვცხოვრობ –  Doing Bad Never Feel Soo Good

ოჰჰჰ ეს რა იყოოოო :დ  და ვაგრძელებინებ :დ დეაკოს 

9 thoughts on “dezoqsiribonukleini – თეგ თამაში

დატოვე კომენტარი